Thursday, May 27, 2010

等待......

前天的心情真的是很底,一整天忐忑不安,心不在焉,魂不守舍。
等待等待还是等待,等待的时候是最痛苦和漫长。

一回到家马上去FACEBOOK看有没有任何的消息
得知他手术顺利,希望他早日康复。

在手术的前一天,Elson 录制了一首歌
听的时候,心里酸酸的, 很心疼。。
从他的声音可以听的出,他唱的挺吃力的
现在只希望他好好照顾自己,
因为要工作还有妈妈不允许,没法去探望他

得知他今天已经出院了,
希望他好好在家休养,
好好把身体养好,快点康复





This is a message from Elson Soh before he went for surgery on 25 May 2010. He hope that everybody can be strong and fight with him, and he thanks everybody for always being there for him all these while.

在等待的时候, 是你们告诉我, 爱不单行别害怕!
谢谢你们, 在我最艰难的日子, 一起陪我勇敢对抗每一个低潮.
这是我在昨天录制的一首翻唱歌曲, 特别送给爱护关心我的朋友们.
我不知道以后的前景会是怎样, 但我知道你们都在这里陪着我.
我的明天, 爱并不寂寞, 因为我不再是一个人面对.
谢谢大家! 我爱你们!

苏奕铨留言

Elson is featured on last sunday lian he zhao bao. Wake up early and asked mum to get me a copy. He look nice with the black spec.



Tuesday was the last day of my manager. Bought a $100 plus watches for him. Shared among the colleagues. Wish him all the best. Take care!!






No comments: